I'm back!

som rubriken talar, jag är alltså tillbaka i Borås!
I Norge har det vart underbart, fyfan så kul jag haft :)
Förutom att sista veckan har det vart regn-regn-regn och ännu mera regn..
Men det är sånt jag får leva med! Tråkigt bara att all min färg har försvunnit nu lagom till sjöis..
Så ser ni ett spöke, så är det Josefin Vestre! ;)

Men jag kommer uppdatera efter sjöis, men blir säkert massa mobilinlägg också!
Givetvis kommer jag meddela häst,stuga & grupp ^^
Jag är SUPER TAGGAD! <3


bilderna bjussar jag på efter sjöis!

Fast slänger in en av favoriterna, oredigerad!!


Min prins!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Din hund är läskigt lik våran hund som vi sålde 2007 :o

2011-07-01 @ 22:04:14
URL: http://ridingforjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0