nytt!

Som ni ser har jag fixat lite här på bloggen!
Fixat texten,rubriken,kommentarsrutorna och även ändrat den personliga texten ;)
HAHAHAHA, efter mycket om och men lyckades jag faktiskt lösa alla STORA problem jag hade.
Tack o lov att designadinblogg.se finna alltså ^^

Men tyvärr byter jag nog blogg, ska börja blogga tsm med någon. Har egentligen haft denna som "testblogg" alltså för att lära mig hur jag designar min nya blogg :)

Har inte hittat någon att blogga med än, så om du är intresserad kan du ju höra av dig!
Kommentera elr vad som helst (=

Ha det gött, fiskkött!

//Josefin



Bild från sjöis, Bocaccio ♥

(ridvästen är inte min, den är lånad pga att min gick sönder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0